Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти
Увага! Триває підготовка до ЗНО - 2018

ОРЦОЯО у соц.мережах
Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти

Графік проведення ЗНО-2018 Основна сесія

22 травня - математика

24 травня - українська мова і література

29 травня - іспанська мова

29 травня - німецька мова

29 травня - французька мова

01 червня - англійська мова

04 червня - біологія

06 червня - історія України

08 червня - географія

11 червня - фізика

13 червня - хімія


УЦОЯО

Дистанційна освіта

ПедПреса

Погода в Одессе

Погода в Кировограде



real russian women, who needs real men and real feelings contador de visitas счетчик посещений

Besucherzahler get married with Russian brides
счетчик посещений

Тиц и pr сайта

Новини

Про підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання у 2010 році

Анонс прес-конференції директора Одеського регіонального центру оцінювання якості освіти, кандидата педагогічних наук, Анісімова Анатолія Юрійовича (22 березня 2010 р.)

1. Реєстрація на ЗНО - 2010

Станом на 20 березня по Україні реєстрацію на ЗНО пройшли понад 350 тисяч осіб.

У Одеській області на участь у зовнішньому незалежному оцінюванні зареєструвалося більше 17500 учасників, у Миколаївській – 8500, у Кіровоградській – 8000, що складає 90 % від їх очікуваної кількості.

Серед обов'язкових предметів, окрім української мови та літератури, лідирує історія України – 75% заявок на участь та математика – 70%. Серед необов'язкових предметів найбільш популярною є англійська мова – 30% заявок та біологія – 25% заявок, а найменшою популярністю користуються інші іноземні мови а також хімія.

Реєстрація бажаючих взяти участь в зовнішньому оцінюванні, за результатами якого відбуватиметься вступ до вузів у 2010 році, завершується 31 березня.

Згідно з Умовами прийому до вищих навчальних закладів у 2010 році, вступники, які вступають на основі повної загальної середньої освіти до вузу, подають до вищого навчального закладу сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти, виданий у поточному році, з оцінками з предметів, що визначені правилами прийому до вищого навчального закладу.

2. Результати пробного тестування

13 та 20 березня майже вісім тисяч цьогорічних випускників шкіл та випускники минулих років відвідали 57 пунктів незалежного зовнішнього оцінювання знань, які діяли майже в кожному районі Одеської, Миколаївської та Кіровоградської областей та у обласних центрах.

Бажаючі за власний кошт перевіряли знання та отримували досвід складання процедури тестування з української мови та літератури, хімії та іноземних мов, математики, історії України, біології, географії та фізики. Явка на тестування склала від 90 до 98 відсотків. Ті ж осіби, які зареєструвалися для участі у тестуванні, але через різні причини не взяли у ньому участь, мають змогу отримати тестові матеріали та відповіді до завдань протягом 3 днів після завершення тестування на тому пункті де вони мали його проходити або в Одеському РЦОЯО. Для організації і проведення пробного тестування було залучено майже 1500 педагогічних працівників.

3. Результати дослідження якості вступу до вищих навчальних закладів України на основі ЗНО у 2008 та 2009 р.р.

Дослідження проводилося громадською організацією «Центр тестових технологій» за грантом Міжнародного фонду «Відродження» у період з жовтня 2009 р. по березень 2010 року. До виконання різних етапів і складових проекту були залучені наступні організації: Національна академія педагогічних наук України; Український центр оцінювання якості освіти; Редакція журналу «Вісник. Тестування і моніторинг в освіті» (ТІМО); Інститут соціології Харківського національного університету ім. В.Каразіна; Програма USETI сприяння ЗНО в Україні; Громадська організація «Опора».

Результати дослідження свідчать про:

1. Високий рівень ефективності системи вступу до ВНЗ на основі ЗНО – кореляція між середнім балом сертифікатів ЗНО і середнім балом, отриманим студентами перших курсів (за зимню та літню сесії, вступники 2008 р.) дорівнює 0.522;

2. Достатній рівень справедливості системи вступу до ВНЗ на основі ЗНО – відхилення успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для соціально значимих груп громадян (за гендерною ознакою, місцем проживання) від середньої успішності при вступі на рівні країни не перевищує 20%;

3. Органічність системи вступу до ВНЗ на основі ЗНО – за соціологічними дослідженнями, ставлення випускників ЗНЗ, вчителів ЗНЗ, студентів 1 курсів ВНЗ, викладачів ВНЗ, баланс рівня довіри – недовіри до системи ЗНО як інструменту вступу до ВНЗ у 2009 році становлять відповідно 53% проти 12%, 58% проти 7%, 59% проти 13%, 35% проти 18%; демонструючи статистично значимо більший рівень довіри до системи вступу до ВНЗ порівнянно з 2007 роком.

Результати досліджень також вказують на:

1. Доцільність урахування середнього балу атестату при вступі до ВНЗ – кумулятивний ефект використання нормованої суми середнього балу сертифікатів ЗНО і середнього балу атестату дає коефіцієнт кореляції з середнім балом за 1 курс (зимову і літню сесію) 0.580, що якісно перевищує використання цих критеріїв поодинці (відповідні коефіцієнти кореляції 0.522 і 0.537);

2. Доцільність удосконалення системи тестів ЗНО для підвищення рівня успішності випускників минулих років при вступі до ВНЗ – успішність вступу для цієї категорії абітурієнтів на 34% менше успішності вступу для всієї країни; тому слід визнати вчасним педагогічний експеримент, який проводиться Українським центром оцінювання якості освіти у 2010 році з апробації тесту загальної компетентності (ТЗНК) у системі ЗНО абітурієнтів з метою врахування при вступі здатностей до навчання (загальної навчальної компетентності), що має підвищити рівень успішності для випускників минулих років при вступі до ВНЗ;

3. Доцільність більш широкого залучення викладачів ВНЗ до організації і проведення ЗНО – рівень довіри залучених до проведення ЗНО становить 42% порівнянно з рівнем довіри 34% для тих, хто не брав участь у проведенні ЗНО; розміщення у 2010 році центрів тестування у ВНЗ буде сприяти підвищенню рівня довіри до системи ЗНО абітурієнтів з боку викладачів ВНЗ, цьому також буде сприяти запровадження предметних тестів двох рівнів складності (за що висловлюється переважна більшість викладачів ВНЗ) та включення у тести завдань з розгорнутою формою відповіді (65% викладачів ВНЗ висловлюється за включення завдань такого типу до тестів, а 14% з них вважають, що тести мають складатися виключно з завдань такого типу).

Отримати додаткову інформацію можна за телефоном (048)784-69-95

20.03.2010

<< Попередня Всі новини Наступна >>